reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Kríž

Martin Kríž

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  19x

Učiteľ, toho času bez katedry. Zoznam autorových rubrík:  vzdelávanieJeruzalemSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Odkaz z Vukovaru do Mariupoľa

Martin Kríž

Odkaz z Vukovaru do Mariupoľa

Dve zamyslenia Sinišu Glavaševiča pre trpiacich a hrdinsky sa brániacich obyvateľov Mariupoľa. Aj pre nás.

  • 22. mar 2022
  • Páči sa: 17x
  • Prečítané: 857x
  • 1
Dnes sa mi stala veľmi poučná vec

Martin Kríž

Dnes sa mi stala veľmi poučná vec

Pred časom môjmu synovi traja chlapci ukradli mobil. Dnes som ho zrazu zbadal v rukách jedného z nich. Podarilo sa mi dokázať, že ide o náš mobil. Preto som mu ho vzal. Ale bolo mi toho chlapca ľúto. Čudné? Nuž, čítajte ďalej.

  • 23. sep 2010
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 22 821x
  • 295
Voliči SMERu nie sú hlúpi ani nemorálni

Martin Kríž

Voliči SMERu nie sú hlúpi ani nemorálni

Mnohí Ficovi voliči sú bystrí a charakterní ľudia. Nie všetci, ale mnohí. Ak o túto skupinu ľudí nezabojujeme, o štyri roky tu máme populistov späť. A možno aj niečo horšie. Ak chce byť pravicová koalícia úspešná, musí okrem reforiem myslieť (a nielen myslieť) na pokoru.

  • 16. jún 2010
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 308x
  • 8
Úradník horší ako povodeň

Martin Kríž

Úradník horší ako povodeň

V akej krajine to žijeme, keď počas mimoriadnej povodňovej situácie úradník uzavrie jednu z mála prejazdných ciest v regióne kvôli automobilovým pretekom? Čítajte ďalej - je to zo života.

  • 6. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 709x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu